Pomoć u učenju

Prilagodba metoda rada i poučavanja za uspješnije savladavanje školskog gradiva.

Pomoć u učenju

Podrška u usvajanju školskog gradiva s naglaskom na jezično razumijevanje i automatizaciju zakonitosti hrvatskog jezika, kod djece s teškoćama i kod djece kojima je hrvatski drugi jezik.

Podrška u savladavanju školskog gradiva s posebnim naglaskom na jezično razumijevanje i automatizaciju pravila hrvatskog jezika pruža se djeci s teškoćama, kao i djeci kojima je hrvatski drugi jezik. Ova podrška uključuje pomoć u savladavanju gradiva iz predmeta Hrvatski jezik, uz dodatnu podršku u razumijevanju tekstova iz svih predmeta koji zahtijevaju puno čitanja, uključujući i školsku lektiru. Također, pomoć se pruža i u učenju predmeta Engleski jezik.

Rezervirajte termin

mag. logoped, voditeljica kabineta

Diana Firkelj

Diana je studentica 4. godine studija logopedije na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu u Zagrebu. Za studij logopedije odlučila se prvenstveno zbog zanimanja za jezike, ljudski mozak i razne oblike humane komunikacije. Njezino područje interesa uključuje neurorazvojne poremećaje, dvojezičnost, teškoće u učenju i oštećenja sluha. Uz redovite vježbe na fakultetu, dosadašnje iskustvo s djecom stekla je volontiranjem u domu za djecu i vrtiću, pružanjem podrške djeci s teškoćama u razvoju i izradi didaktičkih materijala. Kroz rad s djecom, roditeljima i mentorima kontinuirano širi svoja znanja te stječe dodatna iskustva u kliničkom radu i širi svjesnost o stručnim potrebama djece s poteškoćama u razvoju.

mag. logoped, voditeljica kabineta

Patricia Jović

Patricia je studentica 4. godine studija Logopedije na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu u Zagrebu. Odabrala je studij Logopedije jer je spoj njezinih različitih interesa. U budućnosti se vidi u području artikulacijsko-fonoloških poremećaja, poremećaja glasa, rane intervencije te kraniofacijalnih govornih teškoća. Osim toga, htjela bi prikupiti što više znanja i praktičnog iskustva u području poremećaja iz spektra autizma. Tijekom dosadašnjeg obrazovanja, volontersko je iskustvo stekla u vrtiću pružanjem podrške djeci s teškoćama u razvoju te pomaganjem u učenju i prilagodbi materijala za učenje. Iznimno se raduje radu s djecom školske i predškolske dobi.

Prof. Fonetike i Opće lingvistike

Vlasta Tomino

Kao apsolventica Fonetike, a već diplomiranu prof. Opće lingvistike, na poziv vizionara, akademika Petra Guberine, osnivača katedre za Fonetiku F. F. u Zagrebu i osnivača prestižnog svjetskog Centra “SUVAG”, obzirom na moje plesno iskustvo, počinjem raditi kao fonetski ritmičar s djecom predškolske dobi po verbotonalnoj metodi, na kojoj se baziraju rehabilitacijski postupci, u području govorne komunikacije. Praksa verbotonalnog sistema u središte stavlja čovjeka, njegovu potrebu da se izrazi govorom, jer je sam govor struktura sastavljena od zvuka i pokreta. Slijedom toga, nastavljam raditi preko dramatizacije, grupne rehabilitacije do individualne terapije, s djecom multidisciplinarne problematike. Cijeli svoj radni vijek, uz terapiju slušanja i govora, posvećuje radu sa studentima, uz dugi niz godina kao jedini demonstrator i mentor Poliklinike a paralelno radim i terapiju na stranom jeziku. Radeći u SUVAGU, sudionica sam mnogobrojnih i više vrsnih edukacija i projekata, kako u matičnoj kući tako i izvan nje. S 40 godina radnoga iskustva u Poliklinici “SUVAG”, odlazim u mirovinu 2018.godine, čime moje poslanje, ljubav i poziv ne prestaju.

mag. logoped, voditeljica kabineta

Ines Perović

Ines je diplomirala na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu 2023. godine na temu primjene jednostavnog jezika za djecu s disleksijom i jezičnim teškoćama. Obaveznu studentsku praksu na višim godinama studija odradila je u Kliničkoj bolnici Sveti Duh te u Centru za odgoj i obrazovanje Vinko Bek gdje je imala priliku upoznati se s različitim i višestrukim poremećajima i teškoćama. Tijekom studija bila je dio predsjedništva studentske udruge Logomotiva koja organizira mnoga edukativna predavanja, radionice i projekte. Ines je i jedna od osnivačica logopedskog podcasta DijaLOG koji je i danas još uvijek aktivan, a cilj ovog projekta je predstaviti logopediju široj populaciji. Podcast DijaLOG nagrađen je i Dekanovom nagradom za društveno koristan rad u široj zajednici pod naslovom „Jasno i glasno o logopediji: Promicanje logopedije putem novih medija“. Iz želje za upoznavanjem s obrazovnim sustavom u Hrvatskoj, ali i u svijetu, Ines je sudjelovala u Erasmus+ stručnoj praksi gdje je radila kao razredni asistent u Dibber International School Sollentuna u Stockholmu, Švedska.