Podrška u savladavanju školskog gradiva s posebnim naglaskom na jezično razumijevanje i automatizaciju pravila hrvatskog jezika pruža se djeci s teškoćama, kao i djeci kojima je hrvatski drugi jezik. Ova podrška uključuje pomoć u savladavanju gradiva iz predmeta Hrvatski jezik, uz dodatnu podršku u razumijevanju tekstova iz svih predmeta koji zahtijevaju puno čitanja, uključujući i školsku lektiru. Također, pomoć se pruža i u učenju predmeta Engleski jezik.
Diana je studentica 4. godine studija logopedije na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu u Zagrebu. Za studij logopedije odlučila se prvenstveno zbog zanimanja za jezike, ljudski mozak i razne oblike humane komunikacije. Njezino područje interesa uključuje neurorazvojne poremećaje, dvojezičnost, teškoće u učenju i oštećenja sluha. Uz redovite vježbe na fakultetu, dosadašnje iskustvo s djecom stekla je volontiranjem u domu za djecu i vrtiću, pružanjem podrške djeci s teškoćama u razvoju i izradi didaktičkih materijala. Kroz rad s djecom, roditeljima i mentorima kontinuirano širi svoja znanja te stječe dodatna iskustva u kliničkom radu i širi svjesnost o stručnim potrebama djece s poteškoćama u razvoju.