Logopedska procjena sastoji se od prikupljanja podataka putem intervjua, direktnog opažanja te upotrebom standardiziranih i nestandardiziranih testova. Procjena traje od 60 do 90 minuta, ovisno o mogućnostima djeteta. CIlj provedbe procjene jest utvrditi trenutno razvojno stanje djeteta te njegov trenutni komunikacijsko-jezično-govorni status. Na temelju dobivenih podataka izvršene procjene, oblikuje se terapijski proces, utvrđivanjem njegovog intenziteta te terapijskih ciljeva.
U logopedskom kabinetu Reci R prilikom inicijalne procjene, ali i prilikom praćenja napretka djeteta kroz terapiju, koristimo Peabody slikovni test rječnika (PPVT-III-HR) te Test razumijevanja gramatike (TROG-2:HR). Otkrivajući specifična područja teškoća djeteta, u koja će nam uvid dati upravo ovi testovi, možemo uspješnije kreirati tijek terapije, oblikovan prema svakom pojedinom djetetu, njegovim jačim i slabijim stranama, a nakon procjene roditelji će dobiti potpuniju povratnu informaciju o djetetovim komunikacijskim i jezično-govornim vještinama putem pisanog stručnog mišljenja logopeda. Obratite nam se s povjerenjem i rezervirajte termin za stručnu procjenu u Reci R, dok mi kontinuirano radimo na bogaćenju ispitnog materijala za što kvalitetnije provođenje logopedske procjene.
Diana je studentica 4. godine studija logopedije na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu u Zagrebu. Za studij logopedije odlučila se prvenstveno zbog zanimanja za jezike, ljudski mozak i razne oblike humane komunikacije. Njezino područje interesa uključuje neurorazvojne poremećaje, dvojezičnost, teškoće u učenju i oštećenja sluha. Uz redovite vježbe na fakultetu, dosadašnje iskustvo s djecom stekla je volontiranjem u domu za djecu i vrtiću, pružanjem podrške djeci s teškoćama u razvoju i izradi didaktičkih materijala. Kroz rad s djecom, roditeljima i mentorima kontinuirano širi svoja znanja te stječe dodatna iskustva u kliničkom radu i širi svjesnost o stručnim potrebama djece s poteškoćama u razvoju.