Logopedska
procjena

U našem kabinetu dobit ćete pouzdane rezultate procjene i
trenutne razvojne razine Vašeg djeteta.

Procjena

Logopedska procjena sastoji se od prikupljanja podataka putem intervjua, direktnog opažanja te upotrebom standardiziranih i nestandardiziranih testova. Procjena traje od 60 do 90 minuta, ovisno o mogućnostima djeteta. CIlj provedbe procjene jest utvrditi trenutno razvojno stanje djeteta te njegov trenutni komunikacijsko-jezično-govorni status. Na temelju dobivenih podataka izvršene procjene, oblikuje se terapijski proces, utvrđivanjem njegovog intenziteta te terapijskih ciljeva.

U logopedskom kabinetu Reci R prilikom inicijalne procjene, ali i prilikom praćenja napretka djeteta kroz terapiju, koristimo Peabody slikovni test rječnika (PPVT-III-HR) te Test razumijevanja gramatike (TROG-2:HR). Otkrivajući specifična područja teškoća djeteta, u koja će nam uvid dati upravo ovi testovi, možemo uspješnije kreirati tijek terapije, oblikovan prema svakom pojedinom djetetu, njegovim jačim i slabijim stranama, a nakon procjene roditelji će dobiti potpuniju povratnu informaciju o djetetovim komunikacijskim i jezično-govornim vještinama putem pisanog stručnog mišljenja logopeda. Obratite nam se s povjerenjem i rezervirajte termin za stručnu procjenu u Reci R, dok mi kontinuirano radimo na bogaćenju ispitnog materijala za što kvalitetnije provođenje logopedske procjene.

Rezervirajte termin

mag. logoped, voditeljica kabineta

Diana Firkelj

Diana je studentica 4. godine studija logopedije na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu u Zagrebu. Za studij logopedije odlučila se prvenstveno zbog zanimanja za jezike, ljudski mozak i razne oblike humane komunikacije. Njezino područje interesa uključuje neurorazvojne poremećaje, dvojezičnost, teškoće u učenju i oštećenja sluha. Uz redovite vježbe na fakultetu, dosadašnje iskustvo s djecom stekla je volontiranjem u domu za djecu i vrtiću, pružanjem podrške djeci s teškoćama u razvoju i izradi didaktičkih materijala. Kroz rad s djecom, roditeljima i mentorima kontinuirano širi svoja znanja te stječe dodatna iskustva u kliničkom radu i širi svjesnost o stručnim potrebama djece s poteškoćama u razvoju.

mag. logoped, voditeljica kabineta

Patricia Jović

Patricia je studentica 4. godine studija Logopedije na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu u Zagrebu. Odabrala je studij Logopedije jer je spoj njezinih različitih interesa. U budućnosti se vidi u području artikulacijsko-fonoloških poremećaja, poremećaja glasa, rane intervencije te kraniofacijalnih govornih teškoća. Osim toga, htjela bi prikupiti što više znanja i praktičnog iskustva u području poremećaja iz spektra autizma. Tijekom dosadašnjeg obrazovanja, volontersko je iskustvo stekla u vrtiću pružanjem podrške djeci s teškoćama u razvoju te pomaganjem u učenju i prilagodbi materijala za učenje. Iznimno se raduje radu s djecom školske i predškolske dobi.

Prof. Fonetike i Opće lingvistike

Vlasta Tomino

Kao apsolventica Fonetike, a već diplomiranu prof. Opće lingvistike, na poziv vizionara, akademika Petra Guberine, osnivača katedre za Fonetiku F. F. u Zagrebu i osnivača prestižnog svjetskog Centra “SUVAG”, obzirom na moje plesno iskustvo, počinjem raditi kao fonetski ritmičar s djecom predškolske dobi po verbotonalnoj metodi, na kojoj se baziraju rehabilitacijski postupci, u području govorne komunikacije. Praksa verbotonalnog sistema u središte stavlja čovjeka, njegovu potrebu da se izrazi govorom, jer je sam govor struktura sastavljena od zvuka i pokreta. Slijedom toga, nastavljam raditi preko dramatizacije, grupne rehabilitacije do individualne terapije, s djecom multidisciplinarne problematike. Cijeli svoj radni vijek, uz terapiju slušanja i govora, posvećuje radu sa studentima, uz dugi niz godina kao jedini demonstrator i mentor Poliklinike a paralelno radim i terapiju na stranom jeziku. Radeći u SUVAGU, sudionica sam mnogobrojnih i više vrsnih edukacija i projekata, kako u matičnoj kući tako i izvan nje. S 40 godina radnoga iskustva u Poliklinici “SUVAG”, odlazim u mirovinu 2018.godine, čime moje poslanje, ljubav i poziv ne prestaju.

mag. logoped, voditeljica kabineta

Ines Perović

Ines je diplomirala na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu 2023. godine na temu primjene jednostavnog jezika za djecu s disleksijom i jezičnim teškoćama. Obaveznu studentsku praksu na višim godinama studija odradila je u Kliničkoj bolnici Sveti Duh te u Centru za odgoj i obrazovanje Vinko Bek gdje je imala priliku upoznati se s različitim i višestrukim poremećajima i teškoćama. Tijekom studija bila je dio predsjedništva studentske udruge Logomotiva koja organizira mnoga edukativna predavanja, radionice i projekte. Ines je i jedna od osnivačica logopedskog podcasta DijaLOG koji je i danas još uvijek aktivan, a cilj ovog projekta je predstaviti logopediju široj populaciji. Podcast DijaLOG nagrađen je i Dekanovom nagradom za društveno koristan rad u široj zajednici pod naslovom „Jasno i glasno o logopediji: Promicanje logopedije putem novih medija“. Iz želje za upoznavanjem s obrazovnim sustavom u Hrvatskoj, ali i u svijetu, Ines je sudjelovala u Erasmus+ stručnoj praksi gdje je radila kao razredni asistent u Dibber International School Sollentuna u Stockholmu, Švedska.